Inhoud van het SEO rapport
Dit onderzoek brengt de kansen en achterstand in kaart en is opgebouwd uit de volgende 5 aspecten:
1) Zoekwoorden; Welke zoekwoorden zijn er interessant binnen de branche? Hoevaak wordt erop gezocht? Waar zijn er kansen?
2) Concurrentie; Wie zijn er op internet je concurrent op de zoekwoorden waar kansen liggen (afkomstig van onderzoek 1: zoekwoorden)?
3) 0-meting; Waar sta je nu en waar staat je concurrent? Hoeveel backlinks heb jij en de concurrent? Hoe groot is de achterstand?
4) Technisch; Adviezen en tips waar je je website technisch en inhoudelijk op kan verbeteren?
5) Strategie; Nu je weet hoever je achtersta kunnen we een inschatting geven over hoe je de campagne het beste kan oppakken om de achterstand tov concurrentie in te halen. We werken uit hoe de strategie, het bereik/doelen en de kostenbenaming eruit ziet bij een: Quick win aanpak – Aanbevolen campagne (door We Talk SEO) – Marktleider campagne (binnen branche en regio).